فروشگاه اینترنتی سه میم
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین فروشندگان

  • سفارشات خرید مشتری، با توجه به موجودی اختصاص داده شده توسط فروشنده در پنل سلر سنتر، برای وی قابل رؤیت است و فروشنده موظف است سفارشات ثبت شده را پس از ۴۸ ساعت، به صورت محموله آماده، در لفاف مناسبی بسته بندی کرده و به نشانی مشتری در صورت تأیید سه میم در پنل، ارسال نماید.
  • این قرارداد حق انحصاری جهت فروش برای فروشندگان ایجاد نمی نماید و هیچ گونه اعتراضی نسبت به فروش کالا و نیز بهای کالاهای در حال فروش توسط فروشندگان دیگر، قابل استماع نمی باشد.
  • وجه ناشی از فروش کالا توسط خریدار به حساب سه میم واریز می­شود و پس از ۱۰ روز کاری به حساب فروشنده واریز می گردد.
  • در صورت اشتباه فروشنده و درج قیمت به بهای پایین­­تر از قیمت واقعی، وی متعهد است کالا را با همان قیمت درج شده تحویل مشتری.
  • فروشنده موظف است مشخصات محصولات و توضیحات لازم جهت معرفی کالا، نحوه پشتیبانی پس از فروش و سایر موارد لازم را در درگاه اینترنتی براساس شرایط اعلامی سه میم ارائه نماید. فروشنده مسئولیت صحت اطلاعات و تضمین اصالت و کیفیت خدمات را شخصاً بر عهده دارد و بدین وسلیه متعهد گردید در قبال تخلفات خود علاوه بر حضور در مراجع رسمی و پاسخگویی، سه میم را در قبال مسئولیت و هزینه هرگونه دعوای طرح شده توسط ثالث مصون نماید.
  • – فروشنده متعهد می­شود که کالاهای مورد درخواست مشتری را بدون وقفه و در موعد مقرر ارسال نماید، و به هیچ دلیلی اعم از نوسانات نرخ ارز، عدم موجودی، اشتباه در مشخصات و غیره از تحویل آن استنکاف نورزد. در غیر این صورت سه میم ­می تواند بنا به تشخیص خود، خسارات ناشی از تأخیر در اجرای تعهدات رااز فروشنده مطالبه و یا از محل مطالبات وی کسر و برداشت نماید. علاوه بر این سه میم می تواند اقدام به قطع همکاری کند. قطع همکاری نافی حقوق قراردادی سه میم درخصوص محاسبه و کسر جرائم و تاخیرات از محل مطالبات و تضامین فروشنده نمی­باشد.
  • از آنجا که طبق مقررات قانون تجارت الکترونیک، فروشنده متعهد به رعایت مهلت هفت روزه جهت انصراف مشتری و استرداد کالا می­باشد، فروشنده با تایید تعهدات ناشی از مقررات موصوف و سایر مقررات مربوط به این نوع تجارت، متعهد می­باشد کالاهای مرجوعی را بپذیرد. مسئولیت هرگونه تخلف از این مقررات با فروشنده بوده و فروشنده متعهد به پاسخگویی به دعاوی می­باشد. حتی اگر مشتریان به هر دلیل دعاوی خود را در خصوص عدم رعایت موازین قانونی علیه سه میم طرح کنند و تحت هر شرایطی سه میم به دلیل عملکرد مرتبط با فروشنده منفرداً یا متضامناً محکوم گردید، فروشنده موظف است علاوه بر حضور در مراجع رسمی و پاسخگویی سه میم را درخصوص موضوعات قضائی و هزینه­ها و خسارات آن مصون نماید و این هزینه­ها را مسترد نماید.
  • فروشنده در صورت اعلام مشتری مبنی بر عیب، کاستی یا نقص کالا، متعهد به اجرای صحیح تعهدات و پاسخگویی به مشتری و جلب رضایت وی بر اساس نظر سه میم است و در صورت درخواست مشتری نسبت به جایگزین کردن یا رفع نقص آن، ظرف مدت ۲ روز کاری اقدام نماید. چنانچه فروشنده ظرف مدت مذکور اقدام لازم را معمول نداشته یا مشتری با پس دادن کالا تقاضای استرداد وجه را داشته باشد، سه میم نسبت به عودت وجه به مشتری اقدام می نماید و فروشنده بدینوسیله حق هرگونه اعتراض نسبت به استرداد وجه به مشتری و عدم استرداد کالا از سوی خریدار را از خود سلب و ساقط می­نماید. فروشنده می­پذیرد هزینه ناشی از استرداد کالاهای معیوب یا ناقص توسط مشتری، از مطالبات فروشنده کسر و توسط سه میم برداشت خواهد شد.
  • فروشنده متعهد می شود که هیچ گونه کالای تقلبی یا غیراصل را به عنوان کالای اصل در سایت درج نکرده و تحویل مشتری ندهد. در غیر این صورت فروشنده موظف است ، هرگونه وجه التزام عدم انجام تعهد را به سه میم پرداخت نماید و در این صورت، سه میم می­تواند ضمن قطع فوری دسترسی فروشنده به پنل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید و فروشنده بدینوسیله حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نماید.
  • فروشنده تضمین می‏کند که اولاً تنوع، تعداد، قیمت، کیفیت، مشخصات و عملکرد معمول کالاها به ترتیب اعلام شده در درگاه اینترنتی است و کالاها با اطلاعات انتشار یافته در مورد آن ها کاملاً تطبیق دارد، ثانیاً کلیه کالاها در بسته بندی مطابق با استاندارد سه میم (و در صورت فقدان استاندارد خاصی از سوی سه میم، در بهترین بسته بندی معمول در رویه تجاری برای آن نوع کالا و مسیر حمل) تحویل داده خواهد شد، ثالثاً، کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان کالاهای دست دوم (ریپک یا غیرآکبند)، مرجوعی (ریفرش) و یا مجددا فروخته شده نمی باشد. فروشنده مسئول جبران خسارات وارده و دعوای طرح شده از سوی مشتریان در خصوص موارد مذکور در این بند خواهد بود و مسئولیتی در این خصوص متوجه سه میم نخواهد بود.
  • فروشنده متعهد است نظر سه میم را در مورد کاستی ها و نقایص بسته­ها پذیرفته و اقدامات لازم را در خصوص رفع نقص ظرف مدت ۲۴ ساعت به عمل آورد. در صورت عدم رفع نقص، فروشنده متعهد به جبران خسارات وارده به سه میم و مشتری ( براساس ماده ۹) حسب اعلام سه میم و پرداخت خسارات ناشی از تأخیر در انجام تعهد است.
  • اگر در جریان تحویل، قبول، استفاده یا دسترسی به کالاها، خسارت مالی یا آسیب و جراحات شخصی ناشی از تقصیر یا عدم مراقبت در تولید، بسته بندی یا تحویل کالا رخ دهد از جمله مواردی چون استاندارد پایین، معیوب یا مضر بودن اجزای تشکیل دهنده ی کالا، آلودگی کالا یا هرگونه قصور و تقصیر از ناحیه فروشنده، فروشنده در مقابل سه میم، کارکنان و نمایندگان وی و خریدار و اشخاص ثالث مسئول جبران کلیه خسارات وارده خواهد بود.
  • مبلغی به میزان ۱۰ درصد از فروش به فروشگاه سه میم تعلق میابد. این مبلغ قابل تغییر است و ۱ هفته قبل از تغییر به فروشندگان اعلام می گردد.